Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

_-1-_

12. 8. 2011 22:20
Skutečný básník či básnířka ..... toto všechno neřeší

Jede si podle svého a nenechává se svazovat nějakými příručkami (i když je všechny zná a je možné, že ho ovlivňují)

0 0
možnosti
AAP

AndreaAnna

12. 8. 2011 22:03
:-)

;-)R^

0 0
možnosti
S

Sančes

12. 8. 2011 20:23
Básníci a "křížovkáři"

U poezie mám vážně ráda tu nevědomost, chrlení, intuitivnost, syrovou inspiraci, jak to popisuješ tady: "používání určitých „soustav přízvučných a nepřízvučných dob“ (všech těch jambů, trochejů, anapestů a bůhví čeho ještě) je u skutečně dobrého básníka věcí nevědomou".

Ti, co se snaží svou inspiraci násilně vtlačit do schémat, nejsou pro mě o nic lepší, než tvůrci křížovek. "Sedí mi toto k tomuto? Je tady dost volného místa? proboha, zde jen tři písmena, ne čtyři!"

Pro dnešní postmoderní autorství už je křížovkařina (DOUFÁM) mrtvá. Pokud ne, tak slouží jen k tříbení řemesla, ale ne jako hlavní proud. Ponejvíce ji udržují naživu jen literární vědci. I když naživu asi ne, spíš v umělém spánku.

0 0
možnosti
LA

Lex Aeterna

12. 8. 2011 19:43
Já třeba moc poezii nerozumím

i když leckdy je moc hezká. Moc jsem jí ale nepřečetl, takže se vyjádřovat nemůžu.

Každopádně, moc hezky psal Ján Smrek a Emil Boleslav Lukáč.

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 933x
Doktorand v oboru česká literatura, prodejce v record storu, milovník kvalitní hudby a literatury, sběratel vinylových desek.