Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Asi jako jedna z mála jsem na Adele alergická, vadí mi její výslovnost a šlapání na jazyk. I přesto, že detailně její alba nesleduji a znám pouze její chytlavé hity z rádia, bych řekla, že máte pravdu.

1 0
možnosti
Foto

Celkem s vámi musím souhlasit. Byl jsem také překvapen na jedné straně velice plytkou produkcí desky a až do nebes vynášenou kvalitou alba na straně druhé. Oproti předchozímu počinu ADELE jde jednoznačně o sešup směrem dolu! A to říkám jako člověk který poslouchá pop jen výjimečně a přesto byl jsem albem Adele 21 okouzlen. Tady ale jde opravdu o placebo efekt musí to být fantastické když to všichni tak chválí...

1 0
možnosti
Foto

vždyť je to jenom pop pane Matýsku, neprožívejte to tak

2 1
možnosti
Foto

Nikdy jsem nepochopil proč se píší recenze na popík. Příznivce a ani odpůrce ty rádoby moudré rozbory absolutně nezajímají.

0 0
možnosti

Vy máte bezva starosti :-)

2 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS